Merve235 36+5 ten selam kızlar.ellerim ayaklarım çok şişiyor tansiyon yükseldi 14/9 lardaydı gecen hafta.alfemet başladı doktorum.protein kaçağım yok şükür.ödem atmak için neler yapabilirim?
okuyor Merve235 gebelik tansiyonum var benim de. Hiç ama hiç tuz tüketmiyorum. Yine de gitmiyor ödem. Özellikle 33. Haftadan sonra ellerim 3 katina çıktı. Ebe ayaklarını yukarı kaldır demişti. Çok zor geçen günlerde gece yatarken ayak altima yastık koyuyorum. Biraz fayda ediyor. Ama doğuma kadar ödemle devam gibi geliyor bana.
nisan78 Yürüyüş ve bol su içmek dışında artık pekde bisey yapamazsın, bende ilk gebeligimde bunu çok yaşadım ama doğumdan sonra balon gibi söndümm.
Ozgrwili nisan78 bende tam tersine dogumdan sonra bir ay balon gibi sismistim ayaklarim fil ayagi gibi olmustu. Ama sanirim romatizma kaynakli oldu oylee
nisan78 Doğumdan sonra çok terleme basacak seni hiç üstünü açma öyle hep terleme ile gidecek yani bnim oyle oldu
okuyor Merve235 alfamet kullanıyorum 24. Haftadan beri. 32. Haftaya kadar çok güzel gidiyordu tansiyonum. 32den sonra gebelik zehirlenmesi riski de artıyormus. Şu aralar 12, 13, 14 lerde dolaşıyor. Haftada bir idrar testi veriyorum artık.
Merve235 okuyor ben de alfemet e başladım gecen hafta.35+5 de cıktı benim tansiyon.protein kaçağı çıkmadı kazasız belasız alalım minnoşları kucağımıza