Ozsvm Kızlaaar bugün ilk defa ultrasona girdim keseyi gördük çok şükür 1.13 e 1.29 daha minicigiz 10 gün sonra bebişi ve kalp atışını görmeye gidicem inşallah 🤲🤲 rabbim her isteyene tattirsin bu guzel duyguyu aminnnn ❤️