Iremulas canım geçirme ıyi aslinda bir dahaki ay hamile.kalabilirsin benim çevremdedir böyle çok insan vardı hayatta bende benim adetim hep düzenliydi evlendikten 3 ay sonra adetim 2 3 gün gecikti birdahaki ay hamile kalmıştım cevremde arkadaşlarımda da bu durum olmuştu yani ıyi bisey birdahaki ay hamile olma şansın yüksek büyüklerimiz bu adet hep duzenliyken birden düzensiz olunca rahimin bebek yapmak için cabaliyo derler.cok duydum bunu banada öyle dediler gerçekten hamile kaldim. Tabiki nasip