girayinannesi istedigini al demedi bana 2 hafta sonra al bunları başla dedi şuan 15 haftalık bebegim folik asiti bıraktım bunları aldım. Daha doğrusu eşime foto attım eczaciya sor hepsimi alincak diye dedim eczacida hepsini vermiş omega, primo, latte ama hepsi hamilelikte kullanilmiyor… latte gebelik sonrası süt artirmak icinmis omega kullanmam lazım sadece işte ben erken fark etmesem 3 kutu vitamin kullanicam bilgimde yok zaten…