-PembePapatyam- Kızlar dün ikinci dozunu oldum. Geceden başlayan sırt bacak ağrım var ateş çok yok şuan çıkar mı bilmiyorum yerimden kalkacak halimde yok 🙄 normalmi varmı yaşayan ne kadar sürede geçer
Pyrz_07 -PembePapatyam- sabah ilk dozu oldum halsizlik ve baş ağrısı yaptı bende kafamı kaldırcak halim yok
Gamzedngdn -PembePapatyam- bende çok ağrı çektim tetanozda. İkinci gebeliğim yinede yatırdı benide 3 gün
sirinx96 Dnzsby bende ateş mide bulantısı kas ağrısı falan oldu 4 gün çektim simdi 2.dozu olsam mı olmasam mı tereddüte kaldım
Rukiye05 -PembePapatyam- iki doz arasına sadece 1 hafta girmiş, ilk defa sizde gördüm bu kadar kısa aralıkla olanı. Normalde ilk doz sonrası 4 hafta sonraya gün veriyor ben ilkini 21 ikincisini 25 haftam bitmeye yakın oldum iki dozda da sadece kol ağrım oldu biraz o kadar