Ben 31 yaşındayım ikili tarama ve detaylı ultrasonda girdim şimdiye kadar. İkili tarama testi sadece ihtimalleri söyledikleri bir test kesinlikle tanı testi değil. Nipt testi ve amniyon sıvısı ile yapılan testleri genelde 35 yaş üzeri gebelere öneriyorlar daha net sonuçlar olması açısından. Eğer maddi durumununuz iyi ise fetal dna dedikleri bir test var yurt dışına gönderiliyor ve her şeye bakılıyor. Ayrıca bebeğin cinsiyetini bu yolla öğrenmiş oluyorsunuz. Araştırmanızı tavsiye ederim. Bir de ikili tarama sonrası down sendromlu olabilir demeleri çocugun down sendromlu doğacagı anlamına gelmiyor. Dediğim gibi kesin tanı testi değil. Sizi korkutmasın.