pekk1 perşembe ve cuma günü çok ağır hastaydım, ayakta duramıyordum. Bol portakal, kivi, elma yedim. Ihlamur, nane limon içtim. Akşam yemekte bol acılı bol limonlu mercimek çorbası içtim. Acı biberlerde c vitamini var yazıyor ne kadar doğru bilemiyorum, bolca yedim. Sıcak duşa girdim çok kaynar olmasın gebelikte iyi değil (saçlarımı yıkamadım sinüzit var bende zaten), çıktığımda üstümü kat kat giyindim kendimi terlettim. Daha sonra organik sirke tuz ve sıcak suya ayaklarımı soktum bekledim. Burnunuz tıkalıysa bi kovaya ayrıyeten kaynar su koyun üstüne eğilip başınızın üstüne havlu atın, buharı iyi gelir. Çok şükür ben 1 gün boyunca ölü gibiydim, ama o gün o kadar çok şey yaptım ki sonraki gün iyileştim. Sadece grip olduğumda gözlerim de akıyor benim, balon gibi olmuştu gözlerim. Bir sonraki gün de poşet çay koydum beklettim akması da durdu şişliği de indi. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin.