Ben pcosluyum ve hamileyim. Beni yanlis anlamayin ama yapmaniz gereken seylerden uzak durup kacinmaniz gereken seylerden medet ummussunuz. Hastalik yok hasta vardir lafina cok inanirim. Bi ot macun birine iyi gelmiştir, denk gelmis olabilir ama zaten
dengesiz hormonlari dozaji bellisiz otlarla daha da alt ust etmis olabilirsiniz. Büyük ihtimal bu fitostrojenlerde rahim duvariniz normalden fazla kalinlasti ve yogun pihtili adet oldunuz.
En guzeli aktif yasamak, spor yapmak, sağlıklı beslenmek, stresten uzak durup gerekirse dr kontrolünde sureci ilerletmek.