busra1_ Son adet tarihim 8 Şubat. Dün doktor 5 haftalık kese gördü ama içinde canlılık belirtisi yok dedi bu durumu yaşayan var mı 10 gün sonra tekrar gidicem canlı görür müyüm ?
_ozlmm busra1_ bende 6+0 gittim sadece kese göründü sonraki kontrolüm de gözüktü küçücük endişe etme inşallah sende görürsün en yakın zamanda 😊
Nazorl busra1_ Bence bu doktoru bırak gitsin. Ben 8. Haftada gördüm seni neden böyle panik etmiş zaten bebeğin kalbi 6. Haftada oluşmaya başlar bubu bilmiyor mu doktor?
0108Bir_Prens_Annesi @busra1_ endişelenme canım bende öyleydim sadece kese göründü bı hafta sonra gittiğimde alttan muayene ile göründü
busra1_ İnsan çok kötü oluyor ilk gebelik birde. Ne yapacağımı bilemedim. Sizlere sormak istedim. Ok teşekkür ederim. İns ay sonu gidince daha güzel sonuç alırim çok korkuyorum bütün mutluluğum bozuldu dünden beri
Nazorl busra1_ canım hiç üzülme hayıra yor bol bol dua et inşallah göreceksin bebişini birde kalp atışını duydun mu dünyalar senin olacak rabbim sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺️