Hanımlar devleti özeli yok gerçekten. Ben özele gittim. Başıma çok kötü şeyler geldi. Keşke devlete gitseydim diye pişman oldum yada başka doktora gitseydim. Gebeliğimde geçirdiğim gebelik kolestazımı hastalığımı anlamayan, bebeğimde bu hastalığıma bağlı gelişim geriliğini anlayamayan, benim zayıf olduğum için de bebeğin zayıf olduğunu söyleyen bi doktor düşünün.Benden ne tahlil aldı ne başka bişey. 3 hafta deli gibi kaşındım. Hastalığı bilmiyor teşhisi nasıl yapılır bilmiyor tedavisini bilmiyor. İlacı yok diyor meğer ilacı varmış. Ben kolestaz belirtilerini çok şiddetli geçiriyorum. Ona kalırsa alerji olmuşum. Hastalığın birinci belirtisi el ve ayak içi kaşınması, koyu idrar, ishal , kg kaybı, bebekte gelişim geriliği ve düzensizliği. Bu bütün belirtiler bende çok şiddetli var ama ona göre normal kaşınmalarım ve doğumdan sonrada geçecek diyor. Ve beni ne düzgün takip etmiş ne bebeğimi 40 haftayı geçtim muayenelerimi sıklaştırmam gerektiğini söylememiş, kaşıntılarım olduğu için beni erkenden doğurtması gerekirmiş 37-38 haftayı geçmemem gerekirmiş. Ama doktor bunları bilmiyor. 40+4 de gebelik kolestazım yüzünden bebeğim kakasını yaptı ben kavuşamadım oğluma. Devlette olsaydım çok daha farklı olurmuş. Özele gitseniz bile devlete de gitmeye devam edin. Ben şimdi kliniğe de gidiyorum. Hastaneyede gidiyorum. Allahım sağlıcakla kavuştursun bebeklerimizi.