Merhaba arkadaşlar, çok şükür bende bebeğimi kollarıma aldım 🥰 Gerçekten tarif edilemez bir duyguymus.Bunca zaman yaşadığımız mutluluklar gerçekten bı anda anlamını yitirdi.Bu çok farklı bir duyguuuu🌸
Spinal Sezeryan kendi tercihimdi en başından beri..İnsan icinden ne geliyorsa onu yapmalı kesinlikle, milleti takmayın düşünmeyin.Siz kendinizi hangi doğum şekline hazır hissediyorsanız onu deneyin 🌸Zaten her şey olacağına varıyor.🥰
Normalde benim 28 ine 38+3 e sezeryan günüm vardı.Ama oğlum daha önce gelmek istedi. 37+4 te gece 4 te bı anda suyum geldi.Hep bunu yaşamak istemisimdir bu arada ☺️ Hemen ılık bir duş aldım.Bez bağladım. Tabi suyum aktif olarak hala geliyor. Geçtim uzandım, yattım..Çünkü hiç sancım yoktu sadece suyum gelmişti.Nişan falanda daha önce gelmedi bu arada. 7.30 gibi hazırlandık hastaneye geldik. İlk kez çatı kontrolü yaptılar 2 cm açılmam vardı.Korkulucak gibi değil saniyelik olay arkadaşlar. Ama hala hiç sancım yok.Nst de sancı çıkıyor ama çok az bel ağrısı hissediyordum o kadar. Öğlen 2 ye kadar böyle devam etti.Suni sancı almak istemedigim içinde spinal Sezeryan oldum en başından beri düşündüğüm. Allah öyle bir kolaylık veriyor ki anlatamam size. Belden vurulan anestezinin acısı zaten yok abartmalara bakmayın.Yeter ki sakin olmaya çalışın. Sonra sıcaklık hissediyorsunuz ve uyusmussunuz ☺️ Doğumda her şeyi hissediyorsunuz ama acısı yok. İlk 10 dakikada zaten bebisinizin ağlama sesini duyuyorsunuz. Ben duyar duymaz ağlamaya başladım onunla birlikte. O an o duygu her şeye bedeldi.Hele ki ten tene temas olduğun da bebeğimin susması ve sizi tanımış olması tarif edilemez.. Çok şükür saglikliydi.Dikis atıldıktan sonra bende odama getirildim.4-5 saat içinde uyusuklugum geçti ve kendimdeydim.Kalkip yürüdüğümüz de her şey çok kolay.O koydukları kum yada rahim bastirmalari hep anlık, saniyelik acılar düşünmeyin bile.☺️ Ameliyatımin üzerinden 24 saat geçmedi şuan tek sorun kan değerimin düşük olması ve sızlaması bu da olsun o kadar 🥰 Şunu demek istiyorum.Normal doğum veya sezeryan önemli olan sizin kendinizi hangisine hazır hissettiginiz 🌸 İkisinin de sonucu mükemmel.Bana normal doğum yap diye baskı yapan çok oldu açılmama, suyumun gelmesine rağmen hazır hissetmeyince anlamı kalmıyor gerçekten.Biz kadınlar gerçekten güçlüyüz ve kendimiz, bebeğimiz için en iyisine karar veririz. 🌸🥰 Sağlıklı bebiiisler 🐣