Gamzedngdn anthus9 ilk kızım 12 haftalıkken göstermişti bu baya inatçı çıktı sana da şans dilerim canım 😇
anthus9 Gamzedngdn Çarşamba günü tekrar gideceğiz, bakalım bu kez gösterecek mi 🙆🏻♀️ çok teşekkür ederim 🙏🏻🌼
Gamzedngdn anthus9 Ben cuma günü ayrıntılı ultrasona girdim kesinleşti🥰 bir kızım daha oluyor canım darısı tüm isteyenlere 🌺
Pelinakcn anthus9 14+2 deyim 10 gün önce gitmiştim ikili test için göstermedi bugün sonuçlar için gittim baktık yine göstermedi 🤦🏻♀️