Fatmaclk96 Bugün gecikmem olalı 1 gün oluyor dün gelmesi gerekiyordu gelmedi ama karnımda kramplar var test yaptım negatif sizce olmadı mı bu ayda direk gidip kan mı vereyim bi kaç gün sonra yada bekleyeyim mi