Ozlem6565 Merhabalar ben dün hastaneye gittim doktor bana ki ilk defa o hastaneye gidiyorum ense kalınlığı var ikili taran testi down sendrom şüphesi ve ense kalınlığı 2 böyle olan daha sonra düzelen varmı yada özel hastane tuzagımı
mirage333 Ozlem6565 3mm ve altıni normal kabul ediyorlar. 2 çok yuksek degil. Tabiki birde haftasına baglı. Ama 11-14 haftalarda 3 mm ye kadar normal.
Ozlem6565 Benim 2 ve altı ama anlamdım ya da genel olarak özel hastane hani yapılsın diye mi anlamadım ki yaptın zaten bakalım sonuç