Hanımlar benim 2 ay önce ayak baş parmağımın yanında Nasır gibi bi şey çıktı tavuk gözü diye de geçiyormuş halk arasında küçükken de olmuştu, neyse bulaşıcı bi şey değer aile üyelerine de serper diye müdahale etmek istedim Nasır bandı kullandım aklıma hiç gelmedi doktora sormak ayak olunca dışardan müdahale sonuçta düşünemedim . Şimdi baktım gebelikte kullanmayın yazıyor… çok kötü oldum ya 2 ay geçti üstünden ama bi şey olmuş mudur acaba? Bilgisi olan bu konuda doktora danışan var mı??? Çok küçük bi şeydi uyguladığım yer 1 gün durdu bant sadece geçirdi de nasırı ama içime kurt düştü