Reyhandemirbasaran Hanimlar merhaba. Bir oğlum var. 💕💕 Allah kismet ederse agustosta bir oğlum daha olacak. Ama bir türlü isim bulamiyoruz. Begendigimiz isimleri ilk oglumuza koyduk cunku. Oglumuzun ismi Alp Demir. Abisiyle uyumlu olcak isim önerileriniz var mıdır. Tek yada cift isim olabilir. ( Ali ve Ahmet haric). Simdiden cok tesekkurler. 🥰
Deletedmom73711 Reyhandemirbasaran Emir geldi aklıma direk, ben olsam muhtemelen Alp ismini ortak kullanır ve Alp Demir- Alp Emir koyardım.🙊💖🤩
T1996 Reyhandemirbasaran ben Atlas koyacağım nasipse fikir olsun size de Alp-Atlas gayet uyumlu ikiz değiller sonuçta Alp-Alper gibi aynı olmasın bence :(
Babysharkdutdutdut Reyhandemirbasaran benimde bir oğluşum var adı emir ikinci yolda onada şimdilik ben demir istiyorum 😅 Ali ismi hariç demişsiniz ama Ali Emir de yakıştı🙈
Reyhandemirbasaran Deletedmom73711 tekrar alp kullanmak istemiyoruz cunku abisine hep alp diye sesleniyorlar karışıklık olur. Ama emir evet. Basina bir sey koyarak benzetebiliriz sizin gibi mantikliymis mantıklıydı 🤭🥰 teşekkür ederim
Reyhandemirbasaran Melekprenses aras deniz guzelmis gercekten teşekkürler. 💕 Kardesimizin ve dedelerimizin adı Ali. O yuzden onu koymak istemiyoruz.
Reyhandemirbasaran Babysharkdutdutdut ailede cok var ondan koyamıyorum yoksa cok severim Ali ismini. Emir de var ama o az oldugu icin aklimda yine de 🤭
Sblbngl Reyhandemirbasaran oğumun adı aras bulut fikir olur diye söylüyorum poyraz da güzeö düşünürseniz😂
burcuo Reyhandemirbasaran Demir-Deniz gibi düşününce uyumlu olabilir bence. Veya Özgür de güzel. Deniz Alp vereceğiz biz de. Kuzenimin adı Özgür, yoksa o ismi de çok beğeniyorum 😊