Bebeketenveannesi Şuan 36 haftaligim 4.aydan sonra diş ağrısı cekmeye başladım ve hala çekiyorum doğumdan sonra ki ilk işim dişlerim 🙂
Zulal_00 Bebeketenveannesi canım karanfili kaynatıp soğuyan suyuyla gargara yap baya rahatlatıyor ben öyle durdurdum ağrıyı
serapinci Bebeketenveannesi ben 3. Trimisterde 20 lik dış çektirdim ondan önce 1 hafta largopen 1000lik antibiyotik kullandım ağrılarım olunca parol içiyorum başka şeyler hiç iyi gelmiyo yani