Kızlar doğum belirtileri neler acaba? 36+1 olduk ve iki üç gündür sürekli adet olcakmıs gibi kasıklarıma bacaklarıma agrı girip cıkıyor ara ara. Dün nst de sancım cıkmadı. Acaba dogum yakın mı heran doğurcak gibi hıssedıyorum hep halsızım. Ya sırtım agrıyo ya da dedıgım gibi o şekilde agrılar gırıp cıkıyo