Esranur_uzkan Kızlar az önce farkettim sütüm geliyor ve daha 31+4 haftalığım erken doğum belirtisi falan mı yoksa normal mi bu durumu yaşayan var mı🤰🏼🤰🏼😳 acillll
esn46kyy Genelde 20. Haftadan sonra süt gelmeye başlıyor Bende henüz yok ama arkadaşlarımdan biliyorum 😊
Esranur_uzkan esn46kyy yok yok sıkmam acıyo zaten kendiliğinden gelmişti azıcık sıksam gelir zaten boşa gitmesin dursun😂😂😂