Senay74 Ilk gebeligimde dogumdan sonra göğüs uçlarım inanılmaz yara oldu.çok acı çektim.bu sefer öyle olsun istemiyorum.kimisi dogumdan bir ay önce çatlak kremi kullanmaya başla diyo.kimisi gümüş kapak.tavsiyesi olanlar yardımcı olabilirmi
Melek1111 Senay74 gümüş kapak ve lansinoh krem aldım bende .Soğan suyu sürmek de iyi geliyormuş .Ama gümüş kapak can acımasını da hafifletiyormuş bi yere değmemesini sağladığı için tahriş olmasını engelliyormuş
Denzk Senay74 bende e bebekten balmumu göğüs koruyucu aldım bir de lansinoh alacağım inşallah işe yarar gümüşler çok pahalı bir de biri işe yarıyor diğeri yaramıyor demiş emin olamadım o yüzden balmumu tercih ettim kullanan varsa yazarsa sevinirim :)
CgdmAltnds Kantaron yağı tavsiye ederim. Yengemde doğumdan sonra olmuştu emzirmekte bile zorlanıyordu ağrıdan bir defa sürdü hemen etki etti. Ama tekrar emzirirken göğsünü sıcak suyla iyi yıkaman gerekiyor çocuk tutmuyor çünkü
Duygudikicidkc Bende göğüs ucu silikon koruyucu aldım ve krem alıcam bi arkadaşım önerdi mamajoo marka e bebekte satılıyor gümüş kapaklar çok pahalı
HafizeMina Silikon göğüs ucu kapağının çok iyi olduğunu duydum birde lansinoh lanolin krem doktorum kullanma dedi eşimde istemiyor ama ben kullanacağım. İlk gebeliğimde göğüs ucu yaralarım yüzünden kızımı 3 ay zor emzirdim sütüm kesildi bunda da öyle olsun istemiyorum 🥺
2kizanasi Lansinoh krem doğumdan bir kaç hafta önce kullanmaya başlayınca çok faydası oluyor bende hiç yara olmamıştı
Asudeprenses Senay74 zeytinyağı veya kantaron yağı sür canım, birde gümüş kapak kullandın mı hiç bir yara ,çatlak olmaz,ama her emzirmede biraz acıyacak 1 ay kadar,çünkü süt kanalları açılıyor
Asudeprenses Birde kremlere boşuna para vermeyin ya,hiç fayda etmiyor en güzeli doğal yöntemler, kendi sütünle bile nemlendirebilirsin