Anneoluyorummmm Kızlar doktorum 1 hafta öncesinde yaptırıcakmış yarın gidicem bakalım öyle dedi sizin nasıl olmuştu? ve nelere bakıyorlar baya bişilere bakıyolar mı ki?
Gizem_Oguz Anneoluyorummmm kovid testi alıyolar ekg çektiriyolar kan tahlili idrar tahlili veriyosun bide anestezi doktoruyla görüş diyolar bu kadardı
belis_4 Anneoluyorummmm kovit testi yaptılar. 6.30 da olcakti doğum 5 ye gittim. Herşey on dl ya yapıldı
BesteKc Anneoluyorummmm benden ve eşimden covid testi aldılar ayrıca benden 5 küçük tüp kan aldılar, tam kan sayımı, kan grubu, hiv,hpv, pıhtılaşma, bir sürü şey bakıldı. Pazartesi verdim perşembe sabah sezaryenim var.
Nazlimom Anneoluyorummmm bende yarın gitcemmm anesteziyle görüşücem bide şeker ölçümleribi göstericem covid testinide doğuma 24 yada 36 saat kala istiolarr😅🌸
BesteKc Anneoluyorummmm eşim kendi covid ine ödedi, benimkilerin hepsi doğum paketi fiyatına dahil, doğumdan sonra ödicez onu da
Pptya Anneoluyorummmm bende sadece 6 tüp kan testi aldılar dünde covid testi verdim yarın kısmetse doğumumuz gerçekleşecek tamamlayıcı sağlık sigortam var ücret ödemedim
Syd160531 Anneoluyorummmm ben de dün yaptırdım canım 2 tüp kan verdim biraz zar zor oldu damarlarım ince olduğu için 🥺🙊 pıhtılaşma hepatit b HIV falan onlara bakılıyormuş ben sağlık ocağında yaptırdım oradaki aile hekimine sordum kendi doktorumun yazısını pek anlayamadık 😂 haftaya da anestezi uzmanı ve son kontrol doğumdan bir gün önce de covid testi isteiyorlar Perşembe inşallah benim de haftaya doğumum 🙊🙊🙏
3mlek2bebkannesi Anneoluyorummmm sezeryandan 2 gün önce yapıldı sadece kan tahlili verdim kovid testi verdim birde anestezi doktoru gördü oda daha önce ameliyat geçirdinmi kaç kilosun falan filan soru sordu yani