Herkese selam 🙋🏻♀️
Doğum yaptım epidural sezeryan İle bugün 2. Günümüz, ilk doğumum, ama tek damla süt dahi yok gelmiyor, deneyip işe yarayan önerileriniz var mı? İşk gün meme ucuda vardı ama masaj aletiydi pompaydı filan uğraşırken ucuda kaçtı yok düm düz oldu resmen.
Sürekli hipp marka mama veriyoruz,
🚨LÜTFEN ACİL🚨 daha önce tecrübesi olanlar cevap yazabilirse çok sevinirim 🙏🏻 teşekkürler 🙏🏻