Dilekxx hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağına al inşallah 💕 23 gün önce genel anesteziyle sezaryen oldum, ben de hayatımda ilk kez narkoz aldım. Uyuması cok kolay 🤣 uyanması birazcık sersemletici ama korkulacak hiçbir şey yok. Ameliyat bitti odama cıkardılar beni o sırada bebeğin kontrolleri yapılıyormus geldiğimde bebişim henüz gelmemişti. Sonra odaya getirdiler, hemşire göğüs ucumu sıktı hemen süt gelmiş emzirdim. İnşallah senin de süt sorunun olmaz, olursa da hiç endişe etme bebekler eme eme getiriyorlar zaten sütü