Melike464860 T-N66 ben kullanıyorumm . Diğer yorumlarda da gördüm seni Hakkari’de hangi Dr a gidiyosun dahiliye de
ozturkt T-N66 iki ilaç birbirinin muadiliymiş hep levotiron kullandim en son eczanede yoktu digerini aldim. ayni etken maddeymiş yani
Alyaninannesiiii Ben hamileligimin basindan beri euthyrox 75 mg kullaniyorum canım degerlerimi normale cevirdi