Hamilebirannee Kızlar merhaba 37 haftanın içindeyiö bebeğimin hareketleri baya azaldı yani hissettiğimde bazen resmen kasıklarımda hissediyorum normal mi
Nazlimom Hamilebirannee bende 37+3 üm kasıklarımda hissediyorjm bazen bazende normal hareketleri doktor da normal artk yeri daraldı demişti
Gzm23 Anneoluyorummmm kız bir tane Anne adayı da 1 ay olmuş doğum yapalı hamileliğimi özledim yazmış yine hamile olmak istiyorum diyor dedim sen ciddi misin evet dedi biz valla bir an önce sağlıklı bir şekilde doğursak diye bakıyoruz valla Ben ikinciyi düşünmüyorum bile 😂😂😂