Xxz Kızlar ben şuan 3. Ayı mi bitiriyorum yoksa 4. Ayı mi. Herkes 4 hafta diye hesapkiyo ben hamile kaldığım zamana göre. Bir ay eksik çıkıyor nasıl olcak bu iş. Bir akıl verin
CansuDRY Xxz Hafta hesabına göre değil de gün hesabına göre ayı söylüyorum ben. Diğer hesabı doğru bulmuyorum. Yarın dolu dolu 4 aylık olacaksınız.
Sbm050421 Xxz 17 hafta 4 aylık 18 ve sonrası 5 ay oluyor , hatta instagramda paylaşıyorlar bunun tablosunu 😇😇
Xxz smryy yaaa çok sevindim bir türlü 4. Aya giremiyorum bu hafta mevzularindan ya 😀 hayilri olsun canim
moom222 Sbm050421 19 hafta kaç aylık oluyor acaba bn beş ayın içinde olduğunu sanıyorum da tam 19 umda
Sbm050421 moom222 14-17 hafta - 4.ay 18-21 hafta - 5.ay 22-26 hafta - 6.ay 27-30 hafta 7.ay 31-35 hafta 8.ay 36-40 hafta 9.ay bu şekilde kızlar 😇 Bende 15+5 im yaniii 4. Ayımdayım yani 4 aylık hamileyim diyorum 😇😇😇
haklisinesracim Sbm050421 aynıyız 15+5 yani 110 günlük yani 3 ay 20 günlük hamileyiz. 10 gün sonra 4 ay bitmiş olacak