seym4 ikinci gebelik için kontrole gideceğiz, kızımı anneme bırakırım diye dün akşamdan burada kaldık, kızım yerini yadırgadı gece üç saat uyutmakla uğraştım 🥴 evimizde kalmamız gerekiyoru bir kez daha anlamış ve annem de görmüş oldu. Doğum olduğu vakit anneme bırakacaktık, annem diyor ben evinize gelirim burda uyumuyor diye😁 o kadar söyledim başka yerde uyutmak zor olur diye, yaşayıp gördük 🤯