Seyma17 Kızlar kendiliğinden uyandım eşofmanım da ıslaklık vardı 4-5 parmak genişliğinde kasık kısmim da altıma yapmadım eminim, dün akşam da bebek çok toplaştıyprdu bir yere kasıyordu kendini doğum belirtisi mi suyum mu geliyor 😥 anlamıyorum şuan
Yigitinannesiyim Seyma17 Böyle bir şüpheniz varsa hastaneye gidin derim sanırım su geldikten sonra 24 saat içinde doğum olması gerekiyordu
OsmanEge_12 Seyma17 cnm panik yapma eğer kokusuz şefaf renksizse ve halen sızmaya devam ediyorsa evet suyun geliyor 15 gün önce gece 5 de bende bi ıslaklık la uyandım ilk altıma işledim sandım ama sonra 3 kez daha altım ıslanınca anladım ki suyum geliyor zar üssten yırtılınnca sıızntı şeklinde oluyor takip et sen yine de kaç haftalık sın merak ettiğin bişey olursa sor
Seyma17 Yigitinannesiyim perşembe sabah zaten normalde gün verildi sabah yatış suni ile doğum başlayacaktı, şuan gördüm korkuyorum biraz eşimi kaldırırım hemen gidiyim mi
Yigitinannesiyim Seyma17 Benim ilk gebeliğim böyle bir şey yaşamadığım için bilmiyorum ama okuduklarimdan 24 saat içinde doğumun gerçekleştiğini biliyorum su geldiğinde bir de idrar mı su mu olduğunu anlamak için eczanede petler varmış
EsilaMiracAyazEren_Moms Valla bende suyum geldi diye hastanedeyim şu an. Ama ne açılma var ne sancı.. 10 da geldik hastaneye hala bekliyorux gram açılma yok.
EsilaMiracAyazEren_Moms OsmanEge_12 Yok vermediler valla sezeryan istedim. Senin isteğine göre sezeryan yapmıyoruz dedi.
OsmanEge_12 EsilaMiracAyazEren_Moms evet öyle cnm istek üzerine Sezeryan yapılmıyor gerek görülmedikçe
EsilaMiracAyazEren_Moms Seyma17 ilkte bi boşaldı gibi oldu. Hastaneye geldiğimizde doktor aktif su gelişin yok ama ıslaklık var dedi damla damla bişeyler geliyor. Kaç saattir yatış verdiler ama ne açılmam var ne de sancım
SevimlimX Hanımlar bende 22 haftaligim gece çok su içerim ve 3 sefer wc ye kalkarım ikinci kalktığımda altım ıslanmış kokladım idrar kokuyo ama yinede korktum bebek hareket ediyor kıpır kıpır sizce korkmaliyim Normalde hiç akıntım olmaz hiç ıslanmaz yani camasirim 4 gün önce kontrolüm vardı herşey normal doktor üstten baktı rahim ağzına 35 mm dedi
EsilaMiracAyazEren_Moms OsmanEge_12 Devam etmedi kontrol amaçlı şeker takibi yaptılar. Bide amnıosure midir nedir öyle bi test yaptılar su gelişi görülmediği için taburcu oldum.
OsmanEge_12 EsilaMiracAyazEren_Moms iyi bklm hayırlısı olsun cnm rabim sağlıkla doğurmayı nasip etsin inşallah