Hirakus25 doktorum bana ilaç verdi ben o şekilde tuvalete cıkıp rahatlayabildim. Doktoruna danıs mutlaka berbat bi şey gaz sancısı gerçekten hayat kalitesini düşürüyo insanınn zaten ameliyattan yeni cıkmısız üstüne bir de gaz sancısı delirtiyo ama ilaç bana cok iyi gelmişti