Uygulamaya göre 34+4 hafta hamileyim. Bugün eşimle dışarda yürürken bi anda suyum boşaldı, bayılmışım hatta.. Apar topar acile getirdi eşim beni. Her türlü muayeneyi yaptı. Aktif su gelişin, açıklığın yok dedi doktor. İdrar tahlili istedi verdik. Sonuçlar çıkınca bebeğin ultrasona göre 37 haftalık gebelik şekerin olabilir deyip yatış verdi. Bi de su gelişini takip amaçlk bi test varmış adını unuttum ondan yapılması lazım 700 tl dedi eşim hala nöbetçi medikal geziyor bu saatte. Ve o saatten bu saate bir kere gelip muayene etmediler. Ve çıkış istedim. Çıkış içinde şöyle bi kağıda imza atmam istendi. “Su gelişi riskim olduğunu biliyorum, Gebelik şekeri riskim olduğunu ve bebeğimin ve kendimin ölüm tehlikesi olduğunu biliyorum. Okudum kabul ediyorum” bu kağıda imza atmadan da çıkış vermiyorlar.. Kafayı yicem evde 2 tane çocuğum annneee anneee diye beni arıyor. Beni burda kaç saattir muayene, takip etmeden yatırıyolar. Az kaldı kafayıı yicemmmm