babyboy1 Kızlar 33 haftalığız ve karnımın sağ tarafında bıçak saplanır gibi ağrı gelip gidiyor ve ağrı girdiği zaman yürüyemiyorum sabah yataktan kalkmadan başladı bu saplanma sabah şiddetliydi ama suanda gelip gidiyor bu normal mı aranızda bu durumu yaşayan oldu mu ?
Lamia Bende 30 35 dakka ayakta dursam oluyor o batma ama daha çok sil tarafta muayene oldum başı oradaymış bana bol bol yatıp dinlenmen lazım dedi 33 haftalığım şuan aşağı da olduğu için çok zorlanıyorum
Lamia babyboy1 karnım top oluyor benim kardık ağrıların oluyor yalancı şancı diyorlar ama bana erken gelicekmis gibi geliyor
babyboy1 Lamia evet benimde o şekilde sertleşiyor bir yere toplanıyor bebiş ama canımdan can gidiyor, bana hep erken gelicekmiş gibi geliyor ama hayırlısı bakalım sağlıcakla gelsinler inşAllah 🙏🏻 Sizin tahimini doğum tarihiniz ne zaman ?
Lamia babyboy1 uygulamada ekim 20 benim 2. Çocuğum nasipse sezeryan olucam doktor daha tarih vermedi progestan kullaniyorum erken dogum olmasin diye
babyboy1 Lamia bizimde 20 ekim rabbim hayırlısıyla sağlıcakla kuçağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻