Kivircikgebe genoks diye bir firma var fetal dna testi yapıyor,ben de bu perş günü yaptırcam,riskli bir durum yok henüz 10 haftalığız ama içim rahat etsin diye yaptırıp 2’li 3’lü testleri yaptırmıycaz biz.Kuzenim kadın doğum doktoru ,o da bu firmaya yaptırmış ve diğer 2’li 3’lü testleri yaptırmamış bile.Sadece ayrıntılı ultrason yaptırıcaz.Biz 4500 tlye anlaştık,bu hafta veya öbür hafta zam gelicekti yaptırmayı düşünüyorsanız hemen arayıp fiyatı sabitleyin isterseniz