Eylllllll Benim kızımda öyleydi canım. Gece gündüz farketmez hep göğsümde uyurdu, zor bela karnını doyururdum ve emzirdiğimde de kucağımda mışıl mışıl uyuyan bebek yerine koyduğumda gözleri fal taşı gibi açılıyordu ve ağlıyordu. İlk zamanlar senden kopmak istemiyordur belki bu seçenek de var ebemiz söylemişti bize. Ama şuna da dikkat et belki geceleri üşüyordur. Bende ilk zamanlar tecrübesizdim doğal olarak ve ben sonra fark ettim ki kızım üşüyor. Eve ekstra bi ısıtıcı aldık o günden sonra yerine koyduğumda uyanmamaya başladı. Sizde oda sıcaklığına dikkat edin. Bende ilk zamanlar “oda soğuk olsa bende üşürüm ama beni sıcak” diyordum ama işin aslı öyle değilmiş. Bide havalar hala soğuk yeni doğmuş bebek üşüme ihtimali çok yüksek.