eezgitturk herkeste semptomlar farklı oluyor, sen vücudunu iyi dinle, sancı aralıklarını takip et ve sancılar gelince nasıl rahat ediyorsan öyle yap canım, genelde hareket halinde olmak daha iyi geliyor diyorlar, yattığın zaman daha fazla acı hissediliyormuş