Minigin_annesi0 Haftaya giriş yapmış bulunuyoruz 😍 ve buton geldi dört gözle bekliyorum butona tıklamak için🐣 yarın kontrol var bakalım ne durumda minik💕
LeonunAnnesi Bekleme bacım ben çok bekledim özendim butona resmen erken doğuma alacaklar yarın sabah beni 36+1 de geliyor 🥺 çok gerginim
Mynbsra LeonunAnnesi Allah yardımcınız olsun inşallah , sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun canım bol bol dua oku 🌼
Minigin_annesi0 LeonunAnnesi Allah yardımcın olsun inşallah canım bakma öyle dediğime inan uyuyamıyorum ters giden bişeyler olacak diye sancı falan çıkar diye korkuyorum. İnşallah sende hayırlıca kucağına alırsın
LeonunAnnesi Minigin_annesi0 panik yapma olmaz birşey Allah’ın izniyle sağlıkla kavuşalım inşallah ♥️