Kızlar merhaba geçen hafta bi kanamam oldu aslında tam kanama da diyebilir miyim bilmiyorum 4 damla kadar çok açık renkli idi. Hemen acile gittik kendi hastaneme gittim. Doktor bi sorun görünmediğini kanamanın neden olduğunu anlayamadığın söyledi. Progesteron iğne yaptı ve fitil verdi gönderdi. Neyse 3 gün sonra yine 2 damla kadar geldi. Yine gittim hemen doktora. Doktor yine her şeyin yolunda olduğunu endişe etmememi bazen gebeliğin sonuna kadar kanama olabileceğini söyledi. Karnında her şey yolunda görünüyor ağrın olursa gelirsin bidaha dedi. Bugün yine peçeteye çok çok açık renkte bi leke geldi. Gitmedim artık doktora ağrım yok. Böyle durumlar yaşayanlar oldu mı? Bir de doktorum fiziksel aktiveteyle alakalı olmadığını söyledi bende öyle düşünüyordum ama bugün farkettim ki ne zaman çok yorulsam çok ayakta kalsam biraz ağır taşısam o zaman oluyor. Bilemiyorum yaşayanlar biraz neler yaşadı bilgisi varsa paylaşabilir mi? İnsan nr olursa olsun endişelenmeden duramıyor.