Esraefllshn goncacan valla bende çok beğeniyordum kullanıcı yorumları herkes memnundu bende aldım bakalım ne olcak 😍 Aslında duruşu bile memnuniyet 😂
svmeybgl goncacan bende bebek doğunca almayı düşünüyorum . Bebeğim çok kolik olmazsa gerek duymayabilirim
Merve_nurkacar Teyzemler yengemler kullanan arkadaşlarım hepsi o kadar memnun ki bebek alışverisinde listeye ilk eklediğim şey 4 moms oldu ❤️ İnanılmaz kolaylık hele ki kolik bebeği olanlar icin yalnız tek sorun iste fiyatı gerçekten pahalı ama en azından değer diye düşünüyorum
Kivito Çok az kullanılan bir eşya her bebek onu sevicekmi oda var doğduktan sonra alınabilir biraz özenti gibi geliyor herkes vardiye sosyal medyada ikibin üçyüztl çok pahalı ayakta salla daha iyi