Afraninanasi59 Mide ekşimesinden yanmasından ocağım sondu resmen uyuyamıyorum ne yesem olmuyor gemek yiyorum yanıyor yemiyorum gene yanıyor 😥
ElfYldrmm Afraninanasi59 Bende az önce hastaneden geldim bu sebep yüzünden ama benim normalden daha fazla oldu bu sefer korktum bişey mi dokundu diye hiç bişey çıkmadı çok şükür
Afraninanasi59 Syhafsam bnde içiyorum her gece ama o anlık gidiyor sonra tekrar geliyor uykudan uyanıyorum resmen
Afraninanasi59 Zozan-harman o şurubu içince istifra ediyorum tadı midemi bulandırıyor reine kullanıyorum ama bitti şurubum ya 😥
Limonzeytin Afraninanasi59 Gaviskon şurup iyi gelir. Evde varsa taze nane yaprağı 4.5dal koparp çğneyin yutun iyi geliyor bende işe yaramştı işe yaramazsa şurup yada talcid en iyisi gçmş olsn
Kaulse Afraninanasi59 ben yogurt yiyorum hemen geciyo. Tatli, ekmek ,domates gibi seyler yesem eksiyo gene yogurt
startown Afraninanasi59 allah yardımcın olsun bende öyleydim.Kutu kutu soğuk süt içtim.Sütü içiyordum diniyordu en fazla ysrım saat sonra bir daha, bu sefer yine içiyordum.
Afraninanasi59 startown evet kesin kalıcı bir çözüm değil süt içmek te fazlası bana gaz yspiyir gaz sancısına dönüyorum bubsefer daha fazla kötü oluyorum
Afraninanasi59 kuzeymomsss rabbim hepimizi bir havazda kurtarsın İnşallah anne hakkı ödenmez gerçekten ya maf oldum
Anne1010 Malesef kelin ilacı olsa başına sürer hesabı ben belki de szden daha kötüyüm. İçtiğim suyu bile çılarasım geliyo. Ölüyorum sanıyorum. İnşallah tez zamanda bugünler de geçer.