ezgiguzel- enfeksiyon her kadının başlıca sorunu maalesef 😐36.jaftama girdim 3 gündür kaşıntı var bugün idrar verdim mantar oluşmuş maalesef ki hormonların ötürü dedi doktor krem yazdı başlıcam bakalım ama hamilelikten olur dedi doktor geçmiş olsun , sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🌼