Calikusuhtc Kızlar 7. Haftadayim daha çok yeni ama sindirim sistemim çok yavaş çalışıyor, iştahım arttı geceleri uyutmuyor,uzanamiyorum belli bir süre dik pozisyonda yatıyorum aynı durumu yaşayan oldumu
elmaliiturtaa Ben 12+2 oldum ama aç olsam bile midemde taş varmış gibi bi şişkinlik oluyor asla geçmiyo soda işe yaramıyo burda bekliyim 😂😂
Melekprenses Gaviskon verdi.doktor birde sade soda iç.dedi probiyotik verdi bende 10 haftalık oluyorum yarın