Evremada canım ben Aydınlıyım ama İzmir’de yaşıyorum.Bu son kontolümde Aydındaydım orada gitmek zorunda kaldım doktora.Önce kadın doğum hastanesine gideyim dedim ama çok pişman oldum bana sadece canlı ikiz gebelik dedi doktor ne gördüm bebeklerimi ne de başka bir bilgi alabildim.Toplasan 30sn baktı.Ben de tam karşıda bir doktor gördüm hiç araştırmadan gittim randevum olmamasına rağmen biraz bekletip beni aldı muayeneye adı H.Yalçın EROĞLUydu doktorun kendisi Hacettepe Üniversitesi mezunu çok bilgili ve deneyimli bir doktor öncelikle benim safra keseme böbreklerime dalağıma ve karaciğerime baktı sen iyi olmazsan bebeklerin de iyi olmaz dedi.Bebeklerimin kalp odacıklarına kadar gösterdi ultrason aleti detaylı ultrasona uyumluydu.Bebeklerimin teker teker omurgalarını saydı gösterdi beyin gelişimlerine ve kafa karın kemik tüm ölçümlerine baktı nerdeyse bir saate yakın muayenede kaldım inanılmaz memnun kaldım.Muayene ücreti 200tl ve 15 gün sonra tekrar muayeneye çağırdı ondan ücret almıyormuş yani muayene başına 100tl ye geliyor gibi düşünebilirsin.Ben İzmir’de özel hastaneye 85tl ödüyorum muayene başı ama bu kadar detaylı bir inceleme yapmıyorlar.Aydına her geldiğimde kendisine gitmeyi düşünüyorum.Keşke İzmir’de olsa dediğim biri oldu kendisi çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim