brfe98 Kızlar herkese selam 22. Haftada detaylı ultrasona girdim bebeğimin iki böbreğide olması gerekenden büyükmüş. Kız bebeklerinde olması biraz sıkıntıymış yaşayan var mı aranızda çok endişelendim 😢