Busraaydiiin1 Kızlar bu hafta neredeyse hergun çikolata yedim. Hep canım istiyor tatlıyi biraz fazla kaçırdım ama bu saatten sonra dikkat etmeye karar verdim . Peki bu bebeğimi kötü etkilermi acaba? Bugün 3 tane çikolata yedim 😵💫
La_le Busraaydiiin1 şekerini cikarcan kız dikkat et bende şuan kalkıp tatlı uapasim var canım çok çekmiyor ama ne bilim kararsız kaldım
mavisevdamm_m Busraaydiiin1 kötü bir şey olur mu bilmem ama aylardır bu şekildeyim.. bir tane çikolata hayatta kesmiyor beni her gün yiyorum deli gibi bı zararını görmedim çok şükür şekerim vs çıkmadı 31.haftaligim
Aalleeyynnaa Neden kötü etkilesin kii ben de her gün yemek istiyorum ama kilodan muzdarip tutuyorum kendimi ☺️ afiyet olsun ☺️