Emireelif ayy maşallah sabrımıza mükafat sonunda çok güzel olmuş herşey
bana da inşallah nasip olur bu duygu benm adetler düzenli hep, çok büyük bir sorunum da çıkmadı hormonda, 27 porlaktin az yüksek,
bu ay 2. Klomen ovitrelle tedavim Bugun yumurta kontrolüm ve iğne günüm bakalım kaç gelişti geçen ay 3 gelişmişti