Kızlar ikincisi 1 tl kampanyasından ıslak mendil alıcam yenidoğan 82 normal ıslak mendil 71 tl. Yenidoğan olmasa ıslak mendil bişey olmaz dimi zaten doğduğunda pamukla temizliycem bi kaç ay sonra ıslak mendile geçiş yaparız. İlla yenidoğan mı almak lazım? Marka sleepy bu arada