Kızlar ben çok şükür güzel haberler aldım amnıyotık bant değilmiş şükürler olsun sadece yapışıklıkmış kürtajlardan sonra oluşmuş olabılırmıs bebeğe bir zararı olmazmış doğumla bırlıkte açılırmış Allah’ın ıznıyle 🤲🏻Okadar rahatladım mı rabbım kımseyı evladıyla sağlığıyla ımtıhan etmesin🤲🏻Yavrularımızı sağlıklı sıhhatli kucagımıza alalım ınsallah hersey gönlünüzce olsun güzel olsun 🌸🥰