Bilgekpn Kızlar öncelikle merhaba 😃 herkese küfür eder gibi oldu ama ben gerçekten bebekliğinden bu yana hep zayıftım hala zayıfım 40 kilo ile hamile kaldım şuan 9+1 hamileyim sadece 2 kilo alabildim kemiklerim gözüküyor resmen doktor düzenli beslenmelisin diyor ama ben aşırı halsizim bu aralar ve sürekli uyuyorum öğlene kadar uyuyorum sabah asla uyanamıyorum sonra kahvaltı yapıyorum 4 e kadar hiç bişey canım istemiyor sonra bişeyler atıştırıyorum akşam yemeğini de 7-8 gibi yiyorum sonra sürekli bişeyler atıştırıyorum ama fayda etmiyor ne yapmam lazım bi çözüm bulmam lazım bana acil yardımcı olun bebeğim beslenemiyecek diye de korkuyorum 😔
gulfemsvnc Bilgekpn Canım bende 45 ile hamile kaldım. Bende çok zayıftım ama benim değerlerim anormal düşüktü. Kanım falan yerlerdeydi hep hamile kalmadan önce ilaç tedavisine başlamıstım zaten. Sende bi değerlerine baktır. Demir takviyesi folik asit takviyesi derken ilk 6 ay bebek yediklerinden beslenmediği için çok üzülme o zaman diliminde depolarını doldurmaya bak.
ceylann18 Bilgekpn Alırsın merak etme 15 haftanı falan bitir insAllah bnde öyleydim yediğim halde asla kilo alamiyodum 24 haftaligim 56 kiloyum 😁 keşke doğum dan sonra da kalsa ilk hamileligim de normal doğum yapmıştım abartmıyorum 10 günde eski halime döndüm 🤷♀️
Tugceelanaz Şuan daha çok başındasın , 6 aydan sonra başlarsın kilo almaya ☺️ Zayıfsın diye de dert etme bebeğin alcağnı alıyor senden , sen yeter ki beslenmene dikkat et kilo çokta önemli değil :)
Bilgekpn gulfemsvnc kan değerlerime baktırdım herşeyim stabil folik asiti ilk öğrendiğim hafta başlamıştım aslında herşeyim normal ve bebek sağlıklı diyor doktor ama ben aynaya baktıkça kendimi çok cılız biçimsiz görüyorum yaaaa 😔😔 bişey de yiyesim gelmiyor
Bilgekpn ceylann18 zayıflamak biraz da ırsi bence bizim aile de doğum dan sonra hiç zayıflayan görmedim aşırı kilolu da olmak istemem 😅
ceylann18 Bilgekpn Valla bi ben böyleyim canım ya ablam falanda zayıfta evlendikten sonra duba gibi oldu 😁😁 valla biraz kilolu olmak ıyi bnce 😁
Bilgekpn didnr_ yemesekte kilo alabiliyor muyuz bebek beslenebiliyor mu ya da 3 ay dan sonra iştah açılıyor mu 😃 benim iştah resmen tıkandı da
didnr_ Bilgekpn 6. Aydan sonra beslenıyo diye biliyorum tabi ne kadaf doğru bilmiyorum da yakında iştahın artar o haftalarda bende hiç bişey yemek istemiypdum şimdi biri benı durdursun artık dıye bagırasım var🤣
Fasulyem2 Bilgekpn 9 hafta 2 kilp gayet iyi merak etmeyin zayıflar fazla yemese bile gebeşikte çok hızlı kilo alıyor. Tatlı ve hamurişi çok kilo aldırıyo ama ilerde şeker problemi olabilir o yuzden sağlıklı beslenirsen daha iyi olur tabii :))
Bilgekpn Fasulyem2 evet tatlı türü şeyler çok yiyordum artık midem bulandığı için yiyemiyorum eskisi gibi zaten o yendiğim çikolatalarla kilo almışımdır eminim 😃