Kızlar çok bunalıyorum nefes alamıyorum yatamıyorum ter basısyor sürekli gece 2 3 kez en az üst degiştiriyorum. Hareketleri hem daha fazla hemde daha güçlendi. Çok aşagıda baştan beri aşagıdaydı bebegim. 2. Gebeliğim ilkine göre daha zor . Sürekli çişim var sürekli ama. Walla gecmeyecek gibi son 47 gün 🥴🥴 artık dogsunda nasıl dogarsa diyorum dogumu falan hic düşünmüyorum nasıl olsa çıkacak orda kalacak degil 🤣 çantamı hazırlayacagm yarın birgün. Yıkadım kıyafetleri. Cuma günüde kontrol var bakalım. Sizler nasılsınızzz.