3 gündür sütyenlerimde çok minik kan lekesi gibi bir şeyler var ama baya ufak. Şuan 28+0′m biraz tedirgin olup tecrübesi olan teyzeme sorduğumda benden de koyu renkte sıvı geliyordu korkma dedi ozaman doktoru ona normal demiş. Yaşayan varmı aranızda şuan yinede sormak istedim?