40+1 suyum azaldı diye yatış yapıldı, ilk çatı muaynemı orda oldum 2cm açıklık varmış.
Damar yolundan verdiler sunı sancı sabaha kadar hiç birşey hiss etmedım uyumuşum hatta. Sabah 10 da kontroll ettiler 4cm açılmam olmuş. Bu sefer sunı sancıyı vajinal verdiler fitil şeklinde o etki etti ve 4 saat içinde doğum yaptım. Çok kolay geçti ilk doğummumdu :)
Sağlıkla tek nefeste inşallah🤲🏻